tirsdag den 23. marts 2010

Øv øv øv

For nu at være helt ærlig, så er jeg bare så træt af selvstribende strømpegarnsnøgler med knuder !!
Jeg plejer at gøre en dyd ud af at strømperne er ens, men når jeg gerne vil strikke et par i størrelse 45, så kan jeg ikke få garnet til at slå til når der skal kompenseres for hele 3 brud på mønsteret (indtil videre)!
Jeg bliver ramt af min håndgerningslærerinde, som i min skoletid straks kaldte mig en sjuske hvis jeg ikke fik tern og striber til at passe.
Men lige denne gang overhører jeg hendes (og min egen) stemme - og strikker et par strømper som er forskellige - og  håber at der er en ungersvend på julemærkehjemmet som alligevel synes at de er "fede" - og så sender jeg onde tanker til dem der laver strømpegarn med knuder - ØV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at få kommentarer - og gode fif