lørdag den 13. marts 2010

Mudderbrun eller salthvid

Næh - den er stadig pænt rød min lille bil !
Hvor er det dejligt igen at kunne gå ude og vaske bil - uden fare for liv og lemmer - og uden at skulle iklæde sig mange lag tøj.
Men som det også ses på billedet, så skal der stadig nogle centimeter tøvejr til før vi er snefrie - men det går bestemt den rigtige vej.
I dag bliver det ikke til megen strikketid - der er en masse vasketøj der skal ordnes, og så skal jeg til Sanne Salomonsen koncert i aften med forudgående spisning - det bliver en kanon aften.
God weekend rundt i det ganske land.

1 kommentar:

  1. hej Sigrid, og velkommen til i blogland. jeg glæder mig til at fölge med, det ser ud til du har rigtig fut i strikkepindene. men, uha!, hvor har I stadig meget sne dernede. her er foråret kommet, idag har vi +10°c solskin og helt vindstille, deeeejligt!
    kh.fra Island
    Frida (webstrikker)

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer - og gode fif