søndag den 21. marts 2010

Forårsdufte og store beslutninger

Det er dog et fantastisk forårsvejr i dag - den sidste sne er lige ved at give op - fuglene er i den grad i forårshumør - og er jeg også.
I dag har jeg været ude i haven en times tid - dejligt mildt vejr, og jeg fik klippet en buket Ribes - det er den slags som dufter, så nu dufter det af forår i stuen. Buketten står lige der hvor jeg ser hen når jeg sidder og strikker - så det er jo en dejlig udsigt, og et passende sted at hænge de "påskeengle"
jeg fik i "Operation Påskeglad".
Jeg har også hængt påskeæg op i troldegrenen, så er der lidt liv i det hjørne også. Midt i al denne pynten op, og mens jeg strikker derudaf på et laaaaangt ærme på yngstes sjælevarmer, så kommer der jo en masse tanker igennem hovedet om hvad jeg ellers skal strikke, og hvordan.
Det er hermed besluttet at jeg vil deltage i denne konkurrence, for jeg synes at det er kanldhamrende godt initiativ, så to par strømper skal strikkes dertil.
Endvidere er det besluttet at jeg vil lave mit eget "VM for hjemløse", sådan at forstå at under alle de kampe jeg ser under VM i sydafrika, skal jeg strikke huer, halstørklæder og strømper til hjemløse.
Med alle disse store beslutninger ønsker jeg alle en god søndag, og håber at jeg snart er færdig med den sjælevarmer - sådan nogle lange ærmer er dødkedelige at strikke !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at få kommentarer - og gode fif