torsdag den 4. marts 2010

Paro, Buddhahah og en lang køretur

Idag har jeg været en tur i Odense for at mødes med en masse andre gæve mennesker om en sæl. På min arbejdsplads har vi nemlig en Parosæl, som hedder Boris. Dagens erfa- møde var det treide erfa-møde jeg var med til om denne sæl, og også det sidste, for uanset hvor mange fotræffeligheder han nu måtte have, så kan selv en sæl ikke tåle så meget opmærksomhed. Vores gamle beboere er såmænd også lige så glade ved ham alligevel. Men når vi nu var kørt helt til Odense - en lang tur, så ville vi da også tage imod muligheden for at se "Innovation for robot- & velfærdsteknologi", og der så jeg så denne Buddhahah - er han ikke bare dejlig ?
 
 Hjemturen blev endnu længere end udturen, for der var sket et større uheld på motorvejen, men alt i alt en interessant dag - hvor jeg ikke fik rørt strikkepindene fordi det var mig der havde rattet.

1 kommentar:

  1. Hej Sigrid. Tak for kommentar på min blog og velkommen til blogland :-) Det er altid skønt, når endnu en strikkegal kvinde melder sin ankomst ;-)
    Jeg håber, du bliver lige så glad for det, som jeg er - bare pas på, det ikke røver for meget tid fra strikkepindene :-)
    Rigtig god fornøjelse :-)

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer - og gode fif