fredag den 19. marts 2010

Se lige her ..........

Så blev jeg også ramt af "operation Påskeglad - og jeg må sige at jeg blev glad - se lige denne fotte indpakning, og indeni var der bare gode sager - mange tak til Camilla Gissel.
Så opfyldt af denne gode påskeglæde, så strikker jeg videre på sjælevarmeren til yngste, den er inspireret af denne, men strikket i Super Soft fra Holst garn i Graphite.
Der skal selvfølgelig lidt ændringer til fordi strikkefasthed og så videre ikke passer helt - men mon ikke det går alligevel.
Ellers skal resten af ferien bruges til gåture, lidt shopping og lidt familiebesøg, kort sagt; afslapning.

1 kommentar:

  1. Velkommen til i blogland du Eriksen fra Jylland. Jeg er en Eriksen fra Sjaelland hihi. Dejligt med din paaske pakke. Det er altid hyggeligt at faa overraskelser.

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer - og gode fif