søndag den 30. maj 2010

Mere bytte bytte købmand..............

I dag har det været regnvejr - og koldt - hele dagen, og så kan jeg jo ligeså godt sidde og surfe rundt på alle mulige strikke relaterede sider. Jeg  fandt blandt andet denne side - og her var der lige en mulighed for at bytte.
Byt en kop garn med en anden, sjov idé, det har jeg lyst til at prøve. Der er fine regler så man ikke bliver snydt.
Så i den kommende uge skal jeg finde et sjovt, eller flot krus, og så skal jeg igennem mit garn lager, for at finde et lækkert garnnøgle der kan være i kruset. Jeg glæder mig allerede, synes at det er fint med sådanne overraskelser i hverdagen.

2 kommentarer:

  1. Det var dog en sjov idé. Husk nu at vise os koppen du modtager.

    SvarSlet
  2. Ja Lin - du kan tro at jeg skal vise frem ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer - og gode fif