torsdag den 13. maj 2010

For 25 år siden.............

Idag er det 25 år siden jeg fik mit første barn. En lillebitte pige på 3000 gram og 50 cm. Hun kom til verden ved et akut kejsersnit, så det blev jo ikke den fødsel jeg havde drømt om, men det ændrer ikke ved at hun var et ønskebarn. Nu 25 år senere er hun noget større, men stadig lige rødhåret. På billedet ses hun sammen med den stolte mor - læs mig, på denne restaurant i Århus. Hun vil fejre dagen idag med inviterede veninder, så vi kørte til Århus iaftes for at fejre dagen, og for at komme af med de gaver vi havde købt - og lavet. Hun skulle bl.a. have "verdens nemmeste sjal", igen! Jeg har tidligere strikket sådan et til hende, men det forsvandt nytårsaften i København, så der blev strikket et nyt.
Slå tre masker op, strik ret og drejet ret i anden maske på hver pind. Strik en flæse på og vupti så har man et sjal. Garnet er fra lageret, - husker ikke mærket, men det er ren uld på pind 7, så det var også et hurtigt et af slagsen.


3 kommentarer:

  1. Tillykke med datteren.
    Det er et smukt og enkelst sjal:-)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med datteren. De bliver alt for hurtigt voksne de poder. Haaber hun havde en dejlig dag.

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer - og gode fif