Når det er sagt, så er jeg også helt sikker på at strømper fremover strikkes to ad gangen på en lang rundpind og magic loop. Det er simpelt hen genialt. Så tak til alle jer der anbefalede det.
Men bortset fra strømpestrikning, så står det hele lidt stille her. Jeg har fået så ondt i den ene skulder, og det hæmmer lysten til at strikke. I stedet er der så blevet ryddet op i strikkekurven. Jeg strikkede på et sjal med påfuglemønster - og tanken var at det skulle være bredt og langt. Fakta var bare at med det garn jeg havde ville det blive meget kort hvis jeg fortsatte i den bredde jeg havde slået op i. HMRFFFF - det blev trævlet op, og ligger nu i kurven som garn til et andet projekt engang. Jeg strikker lidt på vandløb til Jan, men det går ikke så hurtigt, for jeg kan ikke huske mønsteret i hovedet, så det kan jeg kun strikke på når jeg kan lytte til musik, det går ikke til forbold i TV.
Jeg skrev først på året at jeg ville strikke nogle huer af noget af al mine strømpegarns rester, og da jeg så kom forbi denne blog, så var der ligesom lagt op til at der kunne blive strikket et par huer eller tre. Strikket i dobbelt strømpegarn, - og med magic loop.
