søndag den 28. februar 2010

Det driller

Da jeg igår fortalte om Krysantemum, så troede jeg også at billedet hang på - det gjorde det ikke, men her er det. Strikket i Regia Hand-dye Effect købt her.
Jeg synes at dette garn er helt fantastisk, dejligt blødt, lange farveskift og så er det nemt at holde efterfølgende.
Jeg håber at det vil varme Lines nakke i kulden.


Jeg er næsten færdig med en trøje til Karen.
Hun bestilte denne, men strikket i sort. Hendes skrappe mor, læs mig, bestemte at hun ikke skulle have den i Alpaca, da hun bor på et kollegieværelse, og ville have svært ved at klare håndvask og tørring i udbredt tilstand. Den bliver i stedet strikket i Drops Merino Extra Fine købt her. Dejligt garn at strikke i - lægger sig så fint at det er en ren fornøjelse. Den bliver færdig engang i løbet af i dag eller i morgen.
Efter en masse strik til andre, så er det nu min tur til at få - og det skal være en top med rendemasker. Den har ligget og råbt efter mig hele vinteren, men nu nærmer foråret sig, så nu skal det være. Jeg glæder mig lidt, for jeg har aldrig strikket i silkegarn før. Det føles umiddelbart lidt hårdt, men det skal prøves.
Og i morgen bliver det forår - HURRAAAA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at få kommentarer - og gode fif