fredag den 26. marts 2010

Weekend

Så er buket og slik på plads til weekenden - og holdt i farver der matcher den kommende højtid - jow jow der er stil over det.
Yngste ankommer i dag, hun er her i weekenden fordi hun skal have færdiggjort noget ansøgningsmatriale til TEKO, og det vil hun gerne gøre her, så hun kan få lidt feedback på matrialet.
Efter lang ventetid ankom mine mærkater til mit strik idag - det blev bestilt ved Fjølner i Viborg d. 11. februar - og har været ude for mange forviklinger før de landede hos mig idag - men jeg synes de er fine, og jeg glæder mig til at sy dem i yngstes sjælevarmer og mellemstes trøje.
I morgen vil vi tage til Århus for at gå på Kvindemuseet og se udstillingen "Kongelige inspirationer". Det er 24 maskinstrikkede unikamodeller som er lavet over nogle dragter og kjoler som dronning Margrethe har båret gennem årene - og udført af medlemmer af kunsthåndvrkergruppen "Netaskerne". Jeg glæder mig meget til at se det - har læst andre webstrikkeres anmeldelser, og de var gode.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at få kommentarer - og gode fif