lørdag den 18. december 2010

Karens jakke

Så er det vist tid for en opdatering her på bloggen, selvom det kan være svært at finde tid i disse håndboldtider.
Mandag aften var vi samlet i strikkeklubben og som lovet var Karens jakke i vendestrik lang om længe blevet færdig.
Og hvilken jakke - jeg synes at den er blevet så flot og anvendelig, ja det var ikke så let at skulle aflevere den. Den er straks røget på mi todo-liste, sådan en skal jeg også selv have.
Karen var heldigvis også rigtigt godt tilfreds. Billedet er lidt mørkt, men sådan er det jo i ElseMaries hyggelige stue hvor vi mødtes.
En dejlig aften hvor vi "kloger", strikker, griner og spiser god mad. Uh hvor er det godt med sådanne aftner - de gør godt.
Nu strikker jeg så løs på Viggo og Topstykke, begge tænkt som julegaver til nogle dejlige unger jeg skal holde jul sammen med. Sidst endnu et billede af den vidunderlige jakke.

4 kommentarer:

  1. Den er godt nok flot...det er nogle fantastiske farver der er i den..

    SvarSlet
  2. Den kan hun da ikke vaere andet end tilfreds med.HOld op hvor er den blevet flot. Og nogle dejlige farver.
    Saadan nogle strikkeaftner lyder bare saa hyggelige. De maa vaere dejlige at have.

    SvarSlet
  3. Ogsaa rigtigt godt nytaar til dig og dine og tusinde tak for aaret der gik. Tak for alle dine dejlige kommentarer og paa meget snarlig "genblog".

    SvarSlet
  4. Hvor er jakken bare flot - skønne farver.

    Lave du mon på et eller andet tidspunkt en opskrift/strikkevejledning på det fantastiske slag, du har lavet til din datter (det du viser frem d. 14/11-2010.
    Jeg vil så gerne have et lignende.
    Knus Palouise

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer - og gode fif