torsdag den 12. august 2010

Lidt Geilsk

Så fik jeg købt noget af det dejlige tykke uldgarn fra Bente Geil, og jeg var så heldig at hun fik det sat endnu længere ned før jeg fik købt ;-) 10 kr pr nøgle - det er da billigt. Jeg har tidligere strikket "Rundt regnet" af dette garn, det er en meget varm og dejlig vest. Når jeg nu var på handel hos hende, så skulle der også lige en opskrift med på  "Skumfidus". Jeg fulgte jo den ene tilblivelse efter den anden her i blogland sidste vinter - så nu må jeg se at få det lært. Jeg finder nok nogen der kan bruge en.
Der er blevet strikket endnu et par sokker - de er også lidt Geilsk inspireret - jeg har bare strikket efter hvad jeg synes der ligner - og strømperne er godkendt af yngste.
Sidst, men ikke mindst, strikker jeg på hemligheder, et lille udsnit ses her neden under - det eneste jeg vil fortælle er at det er til en dreng !

2 kommentarer:

  1. Åh, det er så skønt at få garnlageret fyldt op - jeg sidder faktisk og overvejer et par gode tilbud i øjeblikket, men jeg burde IKKE købe mere garn ;-)

    Fin lille bil-sag, du har gang i :-)

    SvarSlet
  2. Ja det var lidt af et tilbud hun der kom med Bente. Jeg hoppede ogsaa paa vognen med 30 noegler af den sorte.
    Smart lille bil du har gang i.

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer - og gode fif