søndag den 10. oktober 2010

Fransk sjal

Så er jeg kommet igennem den første uge på mit nye job. Det har været hårdt men godt, og jeg tror bestemt at jeg bliver rigtig glad for det.
Nu er tiden også kommet for at vise sjalet frem. Det blev pakket ud i fredags i Paris, og jeg håber at hun synes om det.
Jeg er lidt stolt af det, da det er mit første sjal strikket efter diagram, men det er nu faktisk noget lettere end skrevne opskrifter.
Opskriften var i et Strikkemagasin fra Ingelise. Det skulle strikkes i strømpegarn, jeg brugte Kauni effektgarn. Jeg er vild med de flotte, klare farver. Kanten skulle hækles, jeg strikkede en hestetømme - det virker rigtigt godt, jeg synes at kanten er lige i øjet.

4 kommentarer:

  1. Hvor er den bare blevet flot...det er en fantastisk farve.

    SvarSlet
  2. Smukt sjal i dejlige farver!

    SvarSlet
  3. Sikke nogle glade farver. Flot sjal du der har faaet lavet, og den kant du strikkede paa ser rigtigt godt ud. Maa finde ud af hvad det der hestetoemme er for noget eller rettere hvordan man laver det, for nu har jeg set det saa mange steder.
    Godt at tilpasningen paa det nye sted forloeber godt.

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer - og gode fif